I made this widget at MyFlashFetish.com.

JIRAN ALAM MAYA..

Saturday, 30 June 2012

ROTI DAGING RANGUP

 Selamat petang semua...........
 ehm.........petang - petang macam ni mesti semua dah minum petang kan..????yan pun baru lepas minum dan pekena roti daging goreng ni ha......
nilah nak kongsi resipi kepada yang berminat sebab ringkas dan mudah di sediakan.......
 untuk resipi ini bahan - bahan yang di perlukan ialah........


daging burger yang di goreng di potg 2
roti potong
1 biji telor
serbuk roti
sos cili
mayonis

cara membuatnya...........
ambil 1 keping roti masukkan daging yang digoreng tadi tuang sos dan mayonis lipat roti kemudian celup kedalam telor dan golekkan kedalam serbuk roti kemudian bolehlah di goreng hingga perang keemasan .
ringkas dan senang kan......???????
SELAMAT MENCUBA.........!!!!!!JUMPA LAGI DA.........!!!!!

6 comments:

  1. wah cukup senang &mudah..bleh cuba ni yan...kalo pagi2 tk tau menu ape,bleh buat roti daging rangup ni.. tq sbb kgsi resepi mudah ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang senang.......janji sedap...!!!!!!

      Delete
  2. semudah ABC, tu pun kalau saya rajin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik sayang.....!!!!!!
      namanya pun perempuan mestilah rajin takkan makan kat luar je....he...he..!!!!!!!

      Delete
  3. selalu buat roti goreng ni tapi tak terfikir pula nak letak daging burger ni..selalunya sosej @ sardin..tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama - sama siti sebenarnya macam - macam boleh bubuh yan selalu masukan inti karipap ,kaya,fillet ikan pun sedap......!!!!!!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...